Dag 7: And......we're back

12 juni 2018 - Tilburg, Nederland

Dinsdag 12 juni 2018

Het is 07.50 uur en we zitten aan de hollandse beschuitjes, thuis bij de poeskes!

Onze terugreis welke gisteren 11.30 uur USA-tijd begon met n yellow cab naar JFK wat erg snel zonder file verliep. Binnen 3 kwartier waren we bij terminal 4 van Delta.
Ook het inchecken, de bagagedrop-off en de security verliepen zonder oponthoud dus hadden we ruim de tijd om rond te kijken daar.
De vlucht vertrok prima op de geplande tijd om 16.15 uur en vanmorgen om 05.05 uur zette onze piloot ons veilig aan de grond op Schiphol.
Binnen een uur zaten we in de vertrouwde Auris op weg naar huis en daar zitten we dus nu aan n ontbijtje nadat de poeskes uitgebreid gekroeld zijn!

We mogen terugkijken op een heerlijke week New York ( Manhattan en Brooklyn) waarin we weer mooie nieuwe dingen hebben gezien en ontdekt. Ook de dingen die we eerder al eens zagen waren weer bijzonder.
Nu weer back to reality maar ook terug in de rust vanuit de heerlijke chaos van de City that never sleeps.

Blij weer heel thuis te zijn en stiekum ook wel leuk om nu aan de voorbereidingen te gaan beginnen voor onze reis naar Florida met in het midden n week Cruisen!! Tegen die tijd geven we wel weer aan waar ons blog dan te vinden is

We sluiten dit blog af met het bedanken van onze lieve buuf Wendy die onze katjes weer verzorgd heeft en hopen dat degene die onze reis mee gevolgd hebben net zo genoten hebben als wij!

Groeten van ons!! C&H

PS later volgen nog wel wat foto's dus hou dit blog nog even in de gaten

1. Mieke:
    12 juni 2018
    Gelukkig weer heel thuis , ook wel fijn , het was weer de moeite waard zo te lezen , even ertussenuit we horen jullie nog wel , groetjes.