Klaar voor een weekje Big Apple / NYC

3 juni 2018 - Tilburg, Nederland

Zondagavond, 3 juni 2018 23.15 uur

Zo!......huisje netjes en alles voor de katjes/ oppasbuuf in huis.
Alles op orde om er lekker even een weekje tussenuit te gaan.
New York ( Manhattan) wacht op ons maar eerst morgen nog n overnachting in het Citizen M hotel op Schiphol Airport. Heerlijk om zo te kunnen beginnen aan deze stedentrip.

Het is voor ons alweer heel wat jaartjes geleden dat we er waren, voor mij 6, en voor Cor 16, waar blijft de tijd.
Erg benieuwd hoe 9/11 Memorial, t Museum én One Observatory er nu uitzien. Zelf heb ik de waterpartijen samen met Tim al wel gezien maar de rest nog niet en voor mijn hubby is daar alles nieuw want de laatste keer waren de sporen daar nog enorm vers, de aanslagen waren pas enkele maanden eerder gebeurd!

Verder staat HighLine nog op ons lijstje en misschien de Staten Island Ferry maar willen we daar verder wel kijken wat en hoe. Wel het idee om wat tattoo-artist te gaan bezoeken, altijd leuk, maar dat wordt dan geintegreerd in de wijk-wandelingen.

We verblijven in het Riu Hotel wat vlakbij Times Square , in de wijk Hell's Kitchen ligt. De foto's en ervaringen van kennissen beloven dat ook dat wel zal gaan bevallen.

Nu maar lekker naar ons mandje zometeen en nog flink wat kroelen met onze 2ling want die missen we nu al. Da's het enige vervelende ding steeds weer voor ons maar ze worden weer liefdevol opgevangen door buuf Wendy en natuurlijk onze Tim & Joyce dus ......loslaten....pfffff.
Truste voor nu en voor de meeste van jullie, wanneer je dit leest, werk-ze , we'll keep you posted!

Cor & Helen

1. Pieter en genevieve: