Day 1 New York, here we come!

6 juni 2018 - New York, New York, Verenigde Staten

Dinsdag 5 juni 2018
Vanmorgen vanuit Citizen M Hotel naar de check-in van Delta gelopen en na de gebruikelijke rompslomp en het intervieuw naar de gate. Daar verliep ook alles goed dus vertrokken we zoals gepland om 10:55 uur richting JFK.

Via de noord-atlantische route vlogen we in 7 uur en 20 minuten met hier en daar wel wat turbulentie naar JFK en het mag gezegd worden, Delta is ons erg goed bevallen.
Prima eten en snacks, fris, flesjes water én alcohol inclusief, da's niet verkeerd toch? De beenruimte was voor Cor ook goed in economyclass en het online-entertainment was ook erg gevarieerd met redelijk nieuwe films.

Eenmaal geland naar een van de elektronische douane-paren gegaan wat niet echt erg lekker ging maar al met al zaten we binnen het uur in een yellowcab op weg naar het hotel in Manhattan ( kosten incl tol, fax en fooi $ 70).

Ook in het Riiu Plaza Hotel ging de check-in vlot dus ook hier hadden we snel de koffers uitgepakt en daarna even naar buiten om de koelkast te vullen wat wel handig is aangezien het eerste rondje in de bar zo'n $ 15 was wat op zich nog meeviel voor n mojito en n halve liter Buttweiser, maar n paar pilsjes en wat fris hier op de kamer is wel lekker.
Wat is het toch weer n belevenis wanneer je middenop Times Square tussen al die reclame en mensen in staat!

Na de boodschappen nog even lekker onder de douche gegaan, even de pootjes omhoog gelegd en klein hapje gedaan bij ( TGI) Fridays en n bakkie bij Starbucks , uiteraard zij de eerste foto's ook al genomen, deze volgen a.s.a.p want terwijl ik dit typ hoor ik naast mij op bed iemand al n eindje op weg naar dromenland........
Ik sluit mij hierbij aan want inmiddels is het hier over tienen en dus in Nederland drie uur 's nachts en hebben we er al wat uurtjes opzitten.
Op naar morgen....zzzzzzzz
Bye H&C

1. Davina Keyner:
    7 juni 2018
    Heeee leuk, een blog!!
    Fijn dat de reis goed gegaan is!
  2. Ingrid & Wies:
    7 juni 2018
    Hè cor en helen , wat leuk jullie weer in “ the states” , we gaan jullie volgen hoor , super leuk weer ..... veel plezier daar gr van onsx